fbpx
Selecteer een pagina

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Levering

Waar wordt er geleverd?
  • Wij leveren enkel in België.
Waar en wanneer kan ik mijn producten afhalen?
  • Belle Barrus: Brusselstraat 125, 1702 Groot-Bijgaarden
  • Van maandag tot en met donderdag: tussen 9u en 15u
  • Op vrijdag: van 9u tot 12u
Hoe werkt onze transportdienst?
  • Nadat uw bestelling is geregistreerd, ontvangt u een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. Zodra deze klaar is en klaar voor afhaling of verzending brengen wij u hiervan op de hoogte. Vervolgens kan u uw producten komen afhalen of worden ze veilig aan huis bezorgt door bpost.
Wat zijn de transportkosten?
  • Alle prijzen worden getoond exclusief verzendingskosten, maar inclusief BTW.
  • Je belstelling wordt met bpost Bij bestellingen onder 50 euro komt er automatische een transportkost bij van 5,50 euro.
  • De levering is gratis indien het bedrag van je bestelling hoger is dan 50 euro en dit in heel België. (één adres per bestelling)
Wanneer komen je pakjes aan?
  • Leveringen gebeuren van maandag tot en met vrijdag met bpost. Na het plaatsen van je bestelling krijg je een track & trace link. Er zijn echter af en toe vertragingen bij bpost zoals tijdens de eindejaarsperiode.
  • Hou er rekening mee dat we tijd nodig hebben om je bestelling en/of cadeautjes piekfijn in orde te kunnen brengen. Een cadeau klaarmaken doen we door alle producten samen te stellen, je wenskaartje met persoonlijke boodschap toe te voegen en het geheel in te pakken. Dan is je bestelling klaar voor verzending. Bestel dus zeker tijdig. Vooral wanneer je een bestelling wenst te plaatsen tijdens een drukke periode, zoals de eindejaarsperiode.
  • Wens je geschenken naar meerdere adressen te verzenden? Dan willen we je vragen om verschillende bestellingen te plaatsen. Zo weten we meteen waar we elk geschenk moeten leveren.

Betalen

Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd?

Wij aanvaarden VISA, Mastercards & PayPal

Ontvang ik een factuur?
  • U ontvangt uw factuur via e-mail nadat u uw bestelling geplaatst heeft. Mocht u toch geen factuur hebben ontvangen, kan u dit melden via mail: info@bellebasket.be.

Na de verkoop

Wat moet ik doen als ik een vraag heb over mijn bestelling?
  • Stuur een e-mail naar: service@bellebasket.be.
  • Wij antwoorden op uw vragen tijdens de week van maandag tot en met vrijdag.
  • Spoedig antwoord nodig? Via Facebook (messenger)
Hoe verloopt het retourrecht?
  • Indien je een product gekocht hebt of een bestelling geplaatst hebt waar je niet blij mee bent? Dit vinden we jammer, maar gelukkig hebt u 1 dag / 24 uur de tijd om ons op de hoogte te brengen van een eventuele retournering van uw producten van zodra u uw bestelling heeft ontvangen.
  • U dient een retour formulier in te vullen waarin duidelijk vermeld staat waarom u deze wilt inwisselen of een vergoeding wenst. Zodra wij op de hoogte gebracht worden nemen we contact met u op om de volgende stappen te ondernemen.
  • Zoals u hebben we graag dat alles vlot verloopt. Door een kopie van de factuur bij de teruggestuurde producten toe te voegen maakt u het makkelijker voor ons om alle informatie terug te vinden. Zo helpen we elkaar en kunnen we vlot alles regelen.
  • Als je goederen wil terugsturen vragen we u gebruik te maken van ons retour formulier voor de herroeping. Dit formulier is terug te vinden op de website onder “Retour”.

Problemen met mijn bestelling

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is?
  • Retourneer forumlier invullen en stuur ons deze door met de nodige informatie.
  • Foto’s toevoegen als bewijs.
  • Indien uw product beschadigd is bij het ontvangen van uw pakket, dient u dit meteen te melden doormiddel van foto’s te nemen. U kan ons contacteren via mail: service@bellebasket.com of via Facebook Messenger.
    Wij bekijken wat we voor u kunnen doen en nemen verder contact met u op.
  • Raadpleeg ook onze verkoopsvoorwaarden
Kan ik mijn bestelling annuleren?
  • Belle Basket aanvaardt gratis annuleringen tot 24 uur na uw online aankoop. Behalve bij bestelling van producten die volgens uw specificaties vervaardigd zijn of duidelijk voor een specifiek persoon zijn bestemd.
  • Contacteer ons onmiddellijk via mail of via Facebook.
    order@bellebasket.be

Registreren voor onze nieuwsletter

Korting bij registratie
  • Ontvang een kortingscode van 5% bij je eerste aankoop,door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief!
Offers / Promo’s
  • Geen zorgen, we vallen je niet lastig met reclame en onnodige e-mails. Onze nieuwsbrieven houden je enkel op de hoogte van interessante kortingen en promo’s.
Up-to-date
  • We kondigen je via e-mail onze nieuwste producten en baskets aan!